joi, 10 ianuarie 2008

Primul meu post pe anul asta

Adevărat e ca nu am mai postat de mult, dar cu şcoala asta... NOT! Pur si simplu nu am mai intrat pe blog.Daca nici eu nu intru, cine mai intra..

Si pentru ca nu am altceva de facut, va anunt, cum trebuia sa o fac de ceva timp ca am terminat cartea HP 7, dare mi se pare de`a dreptul incredibila.Cred ca este cea mai misto dintre cele 7..Dar nu cred ca este ultima, pentru ca din cate am auzit, autoarea va mai scrie o carte, tot despre magie and stuff, dar in care rolul principal nu fa vi Harry.
Recunosc ca ar fi tare pacat sa se opreasca aici.Si nu va voi povestii din HP, pentru ca stric tot farmecul cartii.Tot ce e important e ca binele invinge. :) Oops, asta mi`a scapat. LOL!


Ce sa va mai zic, revelionul din 2008 a fost at de cat nice,mi`am facut pareri bune despre unii oameni despre care credeam ca sunt enervanti, mi`au placut artificiile, am filmat si am sters din greseala lol..


Anul asta a si nins, ca in vremurile lui bunica, mult si frumos.Pacat ca a fost bagata lama pe strada la noi.Nu am mai iesit afara de ceva timp, dar nu pot sa spun ca ma plictisesc in casa.

De 3 zile incerc sa ma uit la trilogia LotR, care mi se pare mult mai reusita decat unele filme Harry Potter.O sa ma apuc sa citesc si cartile LotR, acum ca stiu cate pagini au fiecare[ms Arry :* ] .Poate dupa ce voi face asta voi avea aceeasi parere despre carti ca si despre film..Nu, bineinteles, dar cred ca imi vor place.

Am urmarit si filmele lui Hutzulik, care imi par de`a dreptul amuzante, sunt foare misto.Imi place de ma-sa. :)) "Invatza, invatza, invatza!" :))Foarte tare frate :))).

Si cam atat, sper sa apuc sa scriu mai des, adica nu la anu :P
See ya later

[orice greseala din acest post este typo, adica se datoreaza vitezei cu care scriu :> ]

0 comentarii: