sâmbătă, 8 decembrie 2007

Fuga Printului Semipur

Ma visez mereu alergand, prin paduri salbatice sau gradini pline de flori roz si mov, mari mici, printre pigmei pufosi sau dementori scarbosi ce sunt sub stapanirea LUI.
Poate ca am cam exagerat sa citesc hp6 in 2 zile, am cearcane la ochi si nu ma simt bine..De fapt ma simt bine..OMG nu mai inteleg nimic.Cand am inchis cartea..Aveam tendinta sa o deschid din nou si sa recitesc de vreo 3 ori, nevenindu-mi sa cred decat poate a 6a oara, ca Dumbledore e mort.Nu, nu vorbesc despre hp7.Ma rog, acum tu nu intelegi nimic..Pentru ca eu acum aberez..Si scriu ca prostul nenimerind tasetele si facand greseli !typo! gandindu-ma la hp.

Cartea e super misto, merita citita..[spun asta fiindu-mi indiferent ca sunt ultimul om din romania care o citeste asa tarziu].Nu cred ca filmul va fi asa stralucit..Si va fi o...dezamagire totala pentru mine..><" .OMG iubesc cartea asta..Si abia astept sa o citesc si pe cartea a 7-a.Apoi iar pe cartea 1 ..2...3..4...5...6..si din nou 7..Sau poate voi citi LOTR..NOOOOOOOOOOOOT. Detest LOTR..HP RULLLLEZ..

Post Scriptum:Pentru cei ce nu inteleg nimic din acest post..Sa afle ca nici eu nu inteleg :)) .

1 comentarii:

Anonim spunea...

O leapsa de la mineee :D